Prodejní techniky

Prodejní techniky


Autoři: Vojtěch Černý
Nakladatelství: Computer Press
Vydáno: 5. prosince 2003

 

Publikace je určena:

  • pro obchodní zástupce denně cestující za klienty – poskytne jim nejen všechny informace, jež potřebují pro svou činnost znát, ale i cvičení, pomocí kterých si osvojí a vylepší prodejní dovednosti
  • pro obchodníky za pultem či přepážkou – seznámí je s typy zákazníků i s doporučeními, jak s kterou osobností jednat
  • pro obchodní ředitele – nabídne jim několik desítek testů, prostřednictvím kterých mohou zjistit a vyhodnotit, jak jsou na tom jejich podřízení nebo adepti na místo obchodního zástupce

V podrobném průvodci se dozvíte:
  • jak se připravit na řemeslo obchodníka – jaké reálné cíle si stanovit, jak se učit obchodovat od úplného začátku nebo jak rozvíjet již získané znalosti a dovednosti
  • co je neurolingvistické programování (NLP) a jak vám pomůže při obchodování
  • jaké jsou tři charakteristiky dobrého obchodníka a jak se podle nich řídit
  • jak se připravit na první kontakt se zákazníkem
  • proč je důležitý první dojem a jak to udělat, aby byl co nejlepší
  • jaký je rozdíl mezi aktivním a pasivním nasloucháním
  • jaké existují techniky kladení otázek a kdy kterou použít
  • jaké známe typy rozhovorů a kdy je který vhodný
  • co dělat, když klient vaše zboží odmítá, jak reagovat na jeho kritiku, jak úspěšně zdolat konflikty a agresivní situace
  • co obsahují tzv. styly či techniky vyjednávání, jaké argumenty na zákazníka v danou chvíli "zabírají"
  • co všechno spadá pod prezentační dovednosti, jakou má mít každá prezentace strukturu, jak se připravit a prezentaci co nejlépe provést
  • z jakých částí se každý prodejní proces skládá a jak je co nejprofesionálněji zvládnout
  • jaké námitky můžete při obchodování nejčastěji slýchat, jak se na ně připravit a jak je s úspěchem zdolat
  • co je metoda SPIN, metoda AIDA a metoda mlčení
  • jak vám neverbální signály pomohou poznat, co si ve skutečnosti váš protějšek myslí
  • do jakých kategorií řadíme lidské osobnosti a co na kterou osobnost nejvíce platí
  • jak v obchodě využít znalost lidských emocí


V každé kapitole naleznete řadu testů, prostřednictvím kterých zjistíte, jak jste na tom s danou znalostí a dovedností. Cvičení, které následuje, vám pomůže procvičit si místo, kde si nejste úplně jistí.

 

Cena: 417,- Kč vč. DPH

(posíláme na dobírku / účtujeme 108 Kč za poštovné - u objednávky více knih platíte jen jednou)

 

Kde knihu koupit:
Knihu si můžete objednat e-mailem - katerina.grofova@gmail.com.

VYPRODÁNO
Nejbližší akce:  (kompletní seznam akcí najdete zde)
Co nabízíme:
Kde nás najdete:
CERVOY, s.r.o.
PhDr. Vojtěch Černý, Ph.D.
Františkánská 6
602 00 Brno
MailChimp
Zasílání pozvánek na akce:
Přejete si dostávat pozvánky
na námi pořádané konstelace,
semináře a kurzy?
Přihlaste se k jejich odebírání zde.
 © CERVOY, s.r.o.   |   Tel.: 542 214 701   |  E-mail: info@cervoy.cz