
O případných změnách nebo zrušení termínu je potřeba informovat psychologa, u kterého jste objednáni, alespoň 48 hodin předem,
nejpozději 24 hodin před smluveným sezením (kromě akutních, nepředvídatelných případů náhlé nemoci apod.).
Jen proto, že námi poskytovaná psychologické péče je hrazena pojišťovnou a pacienta “nic nestojí” neznamená, že je jedno, zda klient přijde nebo ne. V našem zařízení máme na každý den a každou hodinu pracovní doby předem nasmlouvaná sezení s konkrétními klienty. Pro každého klienta je tak blokován čas, který, v případě jeho nepřítomnosti, mohl být věnován jinému klientovi. Většina klientů potřebuje přijít na terapii co nejdříve. Každé včas omluvené sezení nabízíme klientům s akutními problémy. Možná to příště můžete být i Vy.
Děkujeme, že na to budete myslet, když se objednáte a z nějakého důvodu pak nemůžete přijít.
Omlouvání na psychoterapii je možné učinit telefonicky nebo prostřednictvím SMS zprávy (viz kontakty).